heloo..

Monday, March 14, 2011

Hadiah hari jadi.


Terima kasih tuhan.aku bersyukur sangat arini..hadiah paling best dalam hidup aku mse arijadi aku..aku jumpe balik cincin aku.macam separuh nyawe aku yang hilang dengan cincin ni dulu balik semula.. xdapat nak bayangkan macam mane aku happy sekarang ni..best gile..manenye xbest..cincin yang hilang tu cincin tunang mak ngn ayah aku dulu..ayah aku bagi kat aku mase aku kecik.aku simpan betol2..sekarang baru dapat pakai..baru sekejap dapat pakai,tibe2 hilang..xke gile aku jadinye.penat aku mencari..harini ni tibe2 terjumpe balik..h0h0..memang best lah..tuhan je yang tahu perasaan aku sekarang ni..terima kasih sangat2..kau hadiah kan balik tande kenangan ni kat aku..harap xkan hilang lagi……. Happy + Best..=moment yang xleh nak digambarkan dengan hanya bercerita je..huhu J

5 comments:

  1. sukanya ko bukh...aq pon tumpang gembira okay..=)

    ReplyDelete
  2. buk..hp rina hlg..bg ak no ko..pm kt fb ke..rina xpat nak cntact sape2 wat mase ni..cian die..huhu

    ReplyDelete
  3. nak ckp lebih..tapi xtau nak ckp camne..nti slh ckp kang,aku kene marah lak ngan die..h0h0. ;p

    ReplyDelete