heloo..

Thursday, February 10, 2011

merokok??tidak lagi....

hahahahaha...akhirnye.!!.akhirnye,.aku dapat gak buang tabiat ketagih merokok aku..rase bangge ngan diri sendiri skjap..haha..happy tapi rase cam something hilang..hilang pergi ngn tabiat merokok aku skali...huuh..4 hari tanpa rokok,dah rase cam 4 tahun.............igtkn leh la kongsi happy aku ngn kengkawan...tpi kengkawan sume xde bile aku cube tuk kongsikan pengalaman aku nie...sedih dalam happy.haha...emosi la pulak...ahaaa...hmm..aku sje tulih camne sebab aku hrp sgt kalu ade kengkawan aku yg terbace blog aku nie.dpt la krg cntct aku.sbb aku dh cube cntct krg,tp xdpt...sebab aku perlukan teman tuk bebual..bile rse ketagih nak merokok tu dtg..mgkin krg xtau..bkn senang xnak merokok g..mcm2 dugaan die..kadang2 tu sampai aku terkeluar prasaan marah bile stress..dulu mase mrokok dpt la aku cover prsaan tu.sebab merokok kan dpt mgurangkn stress..ini fakta.bkn auta ye..mgkin pade yg xmrokok tu ckp aku ni auta,tapi cube bile krg stress.krg mrokok..cnfirm stress korang leh hilang...hmm..saket kan bile kite cube tuk brhenti merokok..sampai kadang2 xprasan yg kite blh hilang kawalan..terlepas ckp bile marah.xdpat buat keje ngn betol..sume bende jadi xkene..tapi syukur..skarang aku dah dpt lwn sume tu...huhu...tahniah tuk aku.!!..ahaha.!!..sentil tol kan... :p

No comments:

Post a Comment