heloo..

Tuesday, February 8, 2011

Oh!Berhenti merokok.!!!

huh..xtau nak ckp mcm mane prsaan aku skang..dah cam tekanan gile b*b*..sebabnye,.msok arini,dah 3 hari aku xmerokok..mcm nak gile aku tahan ketagih die..yela..mane xnye..dulu,bila lepas makan je..mesti cari rokok.kalau xbkr rokok.mcm xkenyang je mkn tu...huuu.lg stress...ble tgk org bakar rokok..perghhhhh..jeles giler...gram2 je nak bakar jugak..tapi nk wat camne kan..niat nak benti mrkok tu kuat.tpakse la aku tgk kn je drg tu...lagi satu..tekanan paling kuat bile nak bnti mrkok ni..bile otak dah bserabut..dulu,bile srabut je..aku mesti cari rokok..sebab bagi aku,rokok 2 la jd teman aku bile aku stress.. rokok tu dah bagai ubat penenang dah..tapi,bile x mrokok ni.srbut kat kepale ni xleh nk than dah..slmat la bile kepale serabut je..aku tringat nasihat dalam citer aku masih dara..ade dialog die bunyi lebih kurang camni la xsilap aku... "ubat untuk tenang jiwe ialah solat 5 waktu.." haha..susahkan nak benti mrokok nie...skang aku dah xnak merokok lagi...so..aku kene kuatkn smgat aku..kene lawan ketagih nie..biar la kwan2 ckp aku ni ckp xsrupe bikin ke..aku xksah..sebab skang,niat aku mmg nk bnti..so,aku akn bnti gak.xkire la camne pun payah die..huuuuuu...wish me luck ya.. :)

No comments:

Post a Comment