heloo..

Tuesday, January 18, 2011

Aku Punye Keje..huh.

hmmmmmmmm.....lepas lame aku termenung kat mamak nie.msih xtaw g nak nulih pe kat blog...last2.xnak kusut kan kpale..aku pkir tulis psl aktiviti aku kt tmpat keje jela..snang...haa..ni,gambar kat ats ni,slh satu aktiviti aku bile custmer xde..duk termenung..kdg2 aku nyer tmnung tu dah xtau smpai mane..smpaikn cstmer masuk pun dah xprasan dah...tu lah..bsan punyer psl kan..nak mryap xleh.bos marah..huhu
hah..ni lgi satu aktiviti aku..ni plg best...bile ade custmer anta bju ke,slua ke.tuk djahit.aku wajib test dulu..tapi aku test yg aku bknan jela..pastu snap pic tuk wat kenangn..haha..ni,gambar terbaru aku ngn baju custmer..sje nak bgaye..xpat jdik polis,dpt pakai pun bole laa...h0h0 :p

ni jela karangan aku tuk arini kot..kpale dah blur.xtau nak tulih pe dah.mte pun dah ngntok.nak tetido je dari tdi..k la..tu jelah..sekian ceciter..tut..zzZZZ.

No comments:

Post a Comment