heloo..

Sunday, January 16, 2011

Arini Dalam Sejarah..

hmmm....dlm sejarah hdup aku.arini,ptme kali aku dukung anak,dodoikan die.dan die tetido di bahu aku...wuhh.rse laen benor..wlaupun bkn anak aku..mmg best la..huhu..rse cam nak kawin skang je.pastu dpt ank.mmg org len nak pegang,aku xbg..jgn hrp la..aku srg je leh pegang die..haha.. :p tpi xtaw la bile leh jdik kenyataan tu.. :) calon pun xde g..camne?? berangan jela..anak org pun anak org lah..jnji dah ade pengalaman..org kate.standby dulu.sediakan payung sblum hujan kann...(betol ke ayat nih??)haha.. hentam jela kn..blog ni,blog aku.so,salah ayat pun xper..huhu.. :) tu jelah kot yg aku nk tulis tuk arini..byk g sebenarnye.tp xtau nk mule camne..phm jela..budak baru nak blaja nulih..ayat2 pun cam sentil g...k la.tu je lah..bye2.

2 comments: