heloo..

Friday, January 14, 2011

The Day After Yesterday..Haha..


arini hari kedua aku nulih..huhu.excited..skang bile dh ade blog.byk bnde lak aku nk karang..tapi xtau camne nk start.sbab dulu mse blaja kat skola.b.m aku slalu kantoi..huh..tu la..malas g..menyesal pun ade gak kdg2..tp xpe..sbb skang aku dah rajin dah...haha.(bangge sendiri.sentil kan...)
cukup la psl aku tu..skang aku nak ceciter...psl sajak tuk kwn2 aku.tp cm aku ckp td,aku xrti nak start tulis.so..aku amek je jln mudahnye..aku copy paste jela ceciter org len khas tuk kwn2 aku..(pandai kan aku..) :-


Selamat pagi, kawan
aku punya hutang padamu
belum bisa ku lunasi
hutang rindu padamu

bila sudah terlipat ini di hatimu
anggap saja aku baru memulai
melunasi hutangku

jangan ditagih, kawan
rinduku belum cukup terkumpul

No comments:

Post a Comment