heloo..

Thursday, January 13, 2011

Orang Baru DiSini.. :)

assalamuallaikum..hai,blog ni aku baru je buat..so ade byk g yg aku xtau.pade sape2 yg dh lme dlm bidang blog memblog ni.harap leh ajar la aku ni yg bru nak bertatih..kate org,malu btanye sesat jalan.cikgu skola aku dulu plak ckp..jgn jd bodoh sombong.nti kelaut nti..haha.ape2 jela kan..
blog ni aku buat sebab kalau kawan2 aku xde ble aku ssh ati.aku leh la ceciter mslah aku kat blog ni..xla aku duk thn je..isim nnti..lg satu,aku duk dgr.blog ni blh bt duit.tu yg nak buat sgt tu..2 dlm 1 beb.sape xnk..
ok la..tu jela ceciter kali ni..aku nk tulih g tp mamak dah angin dah ngn aku.duk lepak lme2 kdai die.air setin je aku minum..huhu..Sorry la cha..len kali wa lepak.wa oder byk2 ea.. k la.ckup la tu.sesentil kan.bye2.

1 comment:

  1. sebagai follower ptame...aq nk present..haha..xde lah..nt aq ajr ko cmne nk dpt duit tw...=)

    ReplyDelete